Hemma!

Hemma och fryser som in i helvete!!
dagen har sugit getkuk -.- först var det svenska då fick vi en uppgift som vi ska göra nu på typ 2 veckor :S det handlar om att man ska skriva om en författare! jag fick någon dickins? vet inte vem människa är :O men men det får väll funka :) sen hade vi religion och jag HATAR våran religionslärare :@ enda bra är att man får sitta vid datorn! och idag hotade hon en i klassen att gå till rektorn med han för han var inne på Facebook och han hade en "dålig" attityd som jag fattde det som :S

Hon är STÖRD är det enda man kan säga, jävla groda!

m
en så kan det vara när man går i skolan!

nee vad händer annars då? jaaaaa inte mkt, kollar tv och fryser som jag sa nyss ska väl åka in och hämta mamma i stan till 19.00 men vad som händer innan det har jag inte en aning om!



PussochKram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0