Bläääää men endå woohooo....

....är denna dag i ett nötskal :D började att man var duktig och åkte in 1 timme tidigare till skolan idag för att jobba menyn som vi jobbar med på Gastronomin. Skulle precis gå till lektionen från biblioteket runt 9 då går brandlarmet -.- tänkte neeeeej inte ut i kylan och snön (ja tror det eller ej! snö kom det inatt/morse) men som tur var han man aldrig ta av sig jackan :) så frös inte jättemkt men endå mkt ;) 
Efter det hade vi lektion i 30 min ca, svenska var det och den var såååå sjukt jävla äckligt tråkig! dattade nada och kommer inte fatta ett piss av svenskan framöver -.-
Sen började iallafall den roliga delen av dagen. LAAAANSEN!!!! heter det :D jobbade med massa saker :) bland annat viner från Sydafrika som jag Sara och Melissa ska redovisa v.45, ska ha vinprovning och allt, duktigt va? =)

Slutade för dagen kl 13.15 men satt kvar på skolan till kvart i 6 och gjorde näääääästan klar meny hihi är sååå sjukt stooolt över min Meny om man får skryta så är den mkt mkt snygg ;) (A)

Jaja nu är det halv 8 hos mig så ska glo på den sen blir det  som alltid tv kvällen igen om plus en riktigt drömnatt i det skäna täcket och mysiga sängen hihi :)


Nu får ni alla ha det så jättebra!!!!



Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: Testar

Hej hej

2010-10-25 @ 21:06:12
URL: http://TESTBLOGG.SE
Postat av: Testar

Hej hej

2010-10-25 @ 21:06:32
URL: http://TESTBLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0