Min dröm!

Min dröm är att bli en stor designer och då är det speciellt mode alltså kläder, skor, smycken och väskor som ligger varmt i hjärtat. men ska man välja någon av dom så är det verkligen skor jag skulle vilja jobba mest med, men tyvärr så är det svårt att skapa sig ett namn inom skoyrket speciellt om man vill bli riktigt stor!

men en av dom skodesignerna som jag känner är en stor inspirationskälla för mig så är det Christian Louboutin, han är mest känd för sina skor eftersom alla skor har en röd sula som gör att det blir mer klass!
Var in och kollade på 
http://www.nathalieschuterman.com vilket är en kläd affär som ligger på Birger Jarls gatan i Stockholm.

Här har ni några bilder på Louboutin´s skor:

Christian Louboutin Banana Pump!
O
rd.pris
6495:-
Nu 5196:-

Christian Louboutin Greissymo Pump!
O
rd.pris 6995:-
Nu 5596:-

Christian Louboutin Fastwist Pump!
O
rd.pris 8995:-
Nu 7196:-


Älskar verkligen dom sista skorna Fastwist Pump sååå sjukt jävla snygga!! :)




PussochKram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0