sådär händelserik helg! :D

Helgen har varit gansak händelserik!
I fredags var det fest med folk från klassen at my place! sjukt trevligt var det och jag kommer inte ihåg allt med det måste man inte heller :D roligaste jag kommer ihåg från kvällen var när jag sköt raketer och skrek gott nytt år hahaha
sen på lördagen skulle man jobba på en bröllopsmiddag uppe på Lansen! det gick bara bra och det var kul och bruden plus brudgummen verkar ha blivit nöjda :D
sen fick man reda på igår att det var någon jävel som har höllt på att bränna ner forsa folketshus, och den som har gjort det hoppas jag att dom vet att dom är misstänka för försök till mordbrand ;) sen så har det sprängts i Stockholm, en bil och en person har sprängts och personen dog. dom tror det rör sig och jag tror oxå att det rör sig om terrordåd! men jag fattar inte hur folk kan vara så STÖRDA OCH ÄCKLIGA som vill spränga sig själva för att bli "hedrade" i sitt eget land. är det inte bättre att bli älskad av hela värdlden för nått bra? :S


jaja sen vart jag sur på bloggaren Bezie oxå idag när han skriver om att om man är fattig så är man lat och att man inte borde skänka pengar till Haiti och Afrika för dom endå lever på pinnar och sten typ :S så jävla sjuk människa!


Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: cum4u

Du är så jävla äcklig....

2010-12-15 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0