Höstlovet = Full packat :D

Helgen spenderade man i Stockholm men underbara människor!!! <3 var ut på lördagen och det var sjukt jävla kul :) samt shopping 3 dagar så nu är man riktigt jääääävla pank -.- men det struntar jag i var på bio igår. Saw3D!! riktigt bra film! lite besviken på att det var så få effekter men filmen kan man verkligen inte klaga på ;) nu ikväll blir det party för hela slanten!! sen imorogn drar en förhoppningsvis inte för bakis Adam ner till Gävle och stananr där tills på lördag!! och åker man till Gävle och träffar sina älsklingar där betyder det fest på fredag med utgång ;) hahaha känn ssom jag jag kommer vara skuldbesatt i hela mitt liv efter den här veckan :O men skitsamma man lever bara 1 gång ;)



Men iallafall nu så taggar jag inför att dra till stan snart för att åka på party party!!! och taggar man med rätt låtar så är denna låt ett måste!!!





Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ju bara för härlig! :D

2010-11-03 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0