Mår psykiskt dåligt -.-

Hejhej bloggen och bloggläsare :) sitter och kollar på "Bulgariens övergivna barn" vilket är en dokumentär som visas på 4an just nu och den handlar om utvecklingsstörda och sjuka barn som har blivit övergivna av sina föräldrar och släktingar och tvingas bo på ett sjukt äckligt och stört hem! Jag börjar nästan gråta när jag ser hur undernärda och sjuka barnen är :( får en klump i halsen och vill bara krama dom och ge dom massa saker som personalen inte gör. Folket i Bulgarien verkar inte förstå att om en människa ska leva ett drägligt liv behövs inte bara mat, vatten och att bli badad, utan dom behöver även kärlek och dom måste kunna känna trygghet. men men dom gör inte det dom störda i personalen, sen ska vi inte ens börja att prata om föreståndaren! Jeeeeeesus vilken retarded människa hon är! skyller i från sig hela tiden, bryr sig mer om hur huset ser ut än hur barnen mår -.- neeee TACK SOM FAAAN att man bor i Sverige!! men vill endå åka dit :( men skulle dö av gråt känner man redan nu! men någon gån i livet då jävlar!




Jaja nu har jag pratat färdigt om det :)
Denna lördag vet jag inte vad som kommer hända :/ vaknade iallafall vid 1 sen Åkte pappa och jag in till stan och handlade mat och grejs :D skulle vilja shoppa lite men har inge pengar :(




Vad ska ni göra idag? :)





PussochKram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0