2/1-2011

Jaaa som alla fattar så är det 2011 nu och jag kan itne riktigt fatta att det har gått 1 år :O det känns som det bara har varit vinter och ingen sommar men det är ju nästan så eftersom i sverige finns det nästan ingen sommar :D

I
vår kommer det vara ganska mycket att göra och det gillas (Y) man har mycket att se framemot kan man säga :)

Imorgon drar jag till Gävle för att stanna där tills på onsdag, där blir det att träffa älsklingarna som bor där :-)
sen den 10 januari början man skolan igen -.- men en bra grej med den dagen är att man fyller år (Y) blir 19 wooooho!!!! sen på Onsdagen blir det utgång och ta farväl av Kelly som åker tillbaka till Australien
:( kommer sakna henne så det skriker om det! men kul ska vi ha det även fast man har skola dan efter -.- sen på fredagen vilket är dagen då Kelly åker hem på så blir det at skippa skolan för att tillsammans med 2 andra skjutsa ner Kelly till Arland (Y) Road Triiiip aaaaaaaaaa :) blir även att sova över där nere tills på Lördagen :D sen blir det uppehåll på grejer som man har att göra fram till vecka 10 då det är lov eller ja jag har lov v10- söndag v13 hihi. söndagen v13 blir det att dra till England i 4 veckor på praktik! kommer bli skit kul hoppas jag :) sen när man kommer hem därifrån har man typ inga lektioner alls :O så då blir det att hitta på nått med klassen för pengarna vi har samlat ihop (Y) sen STUDENTRESA!!!!! sen Studenten wooooihoooo :) längtar efter denna vinter/vår hihi :D



Nu blir det att kolla färdigt på skidor på tv sen hoppas jag på att det går någon bra film ikväll som man kan kolla på :)



Ha det bra allihopa :)

PussochKram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0