I am back bitches!!! <3

Har haft lite bloggtorka på 4 dagar och 12 timmar nu ungefär :S har inte suttit ett piss på vid internet :O har inte haft suget av att göra nått på datorn och eftersom man har Ansiktsboken på mobilen så klarar man sig :)
Men nu är jag tillbaka och jag ska uppdatera er om vad som händer i mitt liv juuuuust nu!

I tisdags så bokade vi STUDENTRESA!!! till Sunny Bitch! ska bliiii sjukt kul och fy fan vad fyllekajer man kommer vara!!! men vem bryr sig det är studentresa och ALLA är fulla! eller?! ;)

sååå nu ska man betala 1400 innan fredag nästa vecka och ooo det tar -.- bättre man fick betala allt samtidigit senare men nej det tycker inte resebolagen om :( men men man får bita ihop hahaha!


Sen så har det inte hänt så mkt :O kanske därför jag inte har haft sug att blogga? inte vet jag vet ni?

n
e nu ska jag lägga upp lite snygga bilder på Rihanna som är från 2010 American music awards!!



Är det bara jag som ÄLSKAR hennes röda klänning och hennes vackra hår?




I wanna celebrate and live my life!
PussochKram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0