Jävla kyla -.-

Jobbig dag som faaaaan!!! elller inte :) Vaknade halv 7 duschade frös som fan, klädde på mig åkte till skolan kvart över 7 frös som fan igen ute i kylan! 7 minus :( burrr! åkte på Hemköp köpte frukost och apelsiner så man skulle klara nationella som började kl 8. började skriva runt tjugo över 8 var klar tio i 9 och man fick inte gå förrän kl 10 så där fick man sitta i över 1 timme och lyssna på musik och bara vilja lägga sig ner och sova på golvet. Hoppas att det gick bra iallafall (Y) sen åkte man hem kommer till infarten till Forsa, håller på glider av den jävla vägen -.- rädd som fan vart jag hjärtat pumpade mer än vanligt men fick bilen att nästan stanna så jag kom iväg igen :) duktig jag är (A) hahaha nu sitter jag hemma halvt död hungrig som fan och trött som fan men inte sugen på nått av dom grejerna -.- såå vad ska man göra denna dag? skickade sms till Carro nyss och fråga om hon vilja fika på stan men har inte fått svar av henne men man får se :D kan ju alltid hoppas så man slipper sitta hemma :) plus att pappa blir lite mer pank hahahaha det är verkligen inte bra och inte ha några pengar :O


Jo lite om gårdagen måste man berätta om :) Bestälde STUDENT MÖSSOR igår!!!! yeeey nu börjar det på riktigt, kom sent till enda lektionen vi hade som var religion, skyllde på studentmössorna men var igentligen ute och smööökade :D
men det behöver inte häxan veta om eller hur? :) SEn efter skolan runt 3 så åkte jag hem till min lilla Madde A och vi lagade tacos och gjorde grönskasdipp (Y) det gillar vi!!! hennes mamma är oxå en sjuuukt klockren person! riktigt rolig människa! kollade även igen om skolkatalogen som kom igår! det enda man kolla efter var snygga, fula och människor man känner! men det får man hahahah

ojojoj vad jag skriver mkt helt plötsligt :D men måste skriva av mig lite för skrev ju inte igår !


Delar även med mig en musikvideo med Willow Smith (Will Smiths dotter som är 9 eller 10 år!) sjukt bra är hon iallafall och hon spelas på P3. måste även säga att jag hörde Rihanna och bara Rihanna utan Eminem på Rix FM igår med låten Love the way you lie. och fyyyyyyyyy fan vad den var dålig!!!! måste vara Eminem med för att det låten ska bli bra för annars får inte Rihannas röst lika stor betydelse -.- sååååååå stor diss till den låten med bara Rihanna men stor hiss till den med låten fast med Eminem.

Heres the video!!


Glöm inte att hon är bara 9!!! :)





I wanna celebrate and live my life!
PussHej <3

Kommentarer
Postat av: guevacci

jorå det bra, själv?:D

2010-11-17 @ 15:53:58
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Lucas

Hej du! Några planer för helgen då? :)

2010-11-18 @ 14:32:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: guevacci

vilken film ?=)

2010-11-18 @ 20:23:06
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0