En av mina så kallade "idoler"

Maria Montazami som nog ingen i Sverige har missat om vem det är :)
Hon är en av mina såkallade "idoler". Hon verkar enligt mej vara en sån dow to earth människa som vet vad hon vill och klarar av sitt liv genom att vara lite flummig och hon har kul samtidigt :) tänk om alla kunan vara lite mer som henne, gud vad folk skulle kunna ha mycket roligt :D



En grej jag har funderat på är att det har ju gått massa program om Drottningens pappa som ska ha varit nazist, där funderar jag på en grej. Varför ska drottningen säga förlåt för att hennes pappa var en nazist? och varför ska hon ha en ursäkt för det?




PussochKram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va äcklig duär

2011-01-11 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0